SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki dla rodziców tracą, liderem „Mamo, to ja”

W lipcu br. wszystkie miesięczniki dla rodziców zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Twoje Dziecko”. Liderem zestawienia pozostało pismo „Mamo, to ja".

Liderem sprzedaży wśród miesięczników dla rodziców pozostało pismo „Mamo, to ja” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. roku spadła o 9,67 proc. względem lipca ub.r. roku i wyniosła ona 69 596 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Dziecko" (Agora) z wynikiem na poziomie 57 592 egz. po spadku o 5,76 proc. -jest to jednocześnie najmniejszy spadek w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się magazyn „Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer) którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 48 268 egz. i względem lipca ub.r. pismo to zanotowało spadek sprzedaży wynoszący 20,35 proc.

Z kolei największym spadkiem dotknięte zostało zajmujące czwarte miejsce w zestawieniu „Twoje Dziecko” (Edipresse Polska). Sprzedaż tego pisma spadła bowiem o 30,31 proc. do 41 057 egz.

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Mamo, to Ja 69596 77046
Dziecko - Miesięcznik Troskliwych Rodziców 57592 61114
Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko 48268 60597
Twoje Dziecko 41057 58915
M jak Mama 18182 24740
Twój Maluszek 3760 5208


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największy wzrost sprzedaży ogółem (aż 47,86 proc.) także zanotowało pismo „Twoje Dziecko” (Wydawnictwo Bauer). Natomiast także i tutaj najmniej straciło „Dziecko” – 7,91 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Mamo, to Ja 69596 78268
Dziecko - Miesięcznik Troskliwych Rodziców 57592 62542
Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko 48268 55450
Twoje Dziecko 41057 78738
M jak Mama 18182 22716
Twój Maluszek 3760 6345

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla rodziców tracą, liderem „Mamo, to ja”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl