Młoda gwiazda "Stranger Things" zachęca w kampanii Converse do redefinicji słowa „dziewczyna”
Marka obuwia Converse startuje z międzynarodową kampanią „All The Stories Are True”, w której zachęca do ponownego zdefiniowania słowa „dziewczyna”. W akcję włączyła się brytyjska aktorka Millie Bobby Brown (znana ze "Stranger Things"), w Polsce założycielka GeekGoesChic, Kasia Gola.
Converse zadaje w swojej kampanii pytanie „Co dla Ciebie oznacza słowo dziewczyna w 2019 roku?”, co ma zachęcić konsumentki do redefinicji tego słowa. Marka wychodzi z założeniem, że definicja słowa “dziewczyna” może budzić mieszane uczucia. Niejednokrotnie termin ten ma pejoratywny wydźwięk, a na całym świecie słowniki określają je jako "słabszą płeć".
„Love The Progress”
Converse promuje w ten sposób swoją kolekcję „Love The Progress”, inspirowaną siłą miłości, jedności i wspólnoty. Buty łączą wyraziste kolory, grafiki i napisy, które mają zachęcać kobiety do definiowania siebie w indywidualny sposób. Towarzyszące kolekcji hasło „Keep Loving, Keep Fighting" przekonuje, że poprzez wzajemny szacunek i walkę o równość, miłość zwycięży strach.
W kampanii promocyjnej znalazły się redefinicje słowa "dziewczyna" m.in. aktorki i aktywistki Millie Bobby Brown, pierwszej baletnicy tańczącej w hidżabie Stephanie Kurlow, instruktorki kursów samoobrony dla kobiet Qin Yungquan, nonkonformistycznej piosenkarki Naomi Preizler czy założycielki inicjatywy GeekGoesChic, Kasi Goli. Każda z nich napisała odręcznie na płótnie jednego z modeli butów własną definicję słowa "dziewczyna".
Kampania obejmuje prasę, internet, media społecznościowe (Facebook i Internet), i reklamy OOH. Działania potrwają do 8 marca.
Dodatkowo we wszystkich salonach Converse w Polsce będą udostępnione klientom specjalne pocztówki, na które można wpisać swoją definicję słowa „dziewczyna”.
Kolekcja „Love The Progress” dostępna jest w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów, Złotych Tarasach i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, we Wrocławiu we Wroclavii, w Łodzi w Manufakturze, w Poznaniu w Posnanii oraz sklepach partnerskich.
Dołącz do dyskusji: Młoda gwiazda "Stranger Things" zachęca w kampanii Converse do redefinicji słowa „dziewczyna”
A tak w ogóle, to ja muszę znać wszystkie nastoletnie gwiazdko-celebrytki żeby czytać wirtualnemedia.pl?