Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat
Resort Infrastruktury planuje ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną skierowaną do rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia.
Celem zaplanowanych przez resort działań jest poprawa bezpieczeństwa seniorów w ruchu drogowym. Akcja ma na celu kształtowanie prawidłowych postaw i zachowań, uświadomienie rowerzystów i pieszych powyżej 60. roku życia jako uczestników ruchu drogowego, jak m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa prawidłowo poruszać się po drodze; jak i kiedy stosować elementy odblaskowe po zmroku; jak bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym jako rowerzysta i pieszy, uwzględniając zmiany biologiczne i mentalne postępujące wraz z wiekiem, mające znaczący wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
Przeprowadzenie takiej akcji ma również na celu budowanie poczucia współuczestniczenia w ruchu drogowym, współodpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych na drodze, w wymiarze lokalnym i ogólnospołecznym, a także uczenie właściwych postaw i zachowań zmierzających do wyeliminowania lub ograniczenia zagrożeń dotyczących rowerzystów i pieszych powyżej 60 roku życia (bazując na przyczynach wypadków drogowych z udziałem rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat), co w konsekwencji prowadzić będzie do zmian postaw i zachowań oraz spowoduje zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i rannych tych zdarzeń.
Kampanię przygotuje i przeprowadzi wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu agencja. Akcja będzie realizowana w okresie od momentu podpisania umowy z wybraną agencją do końca listopada br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 23 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Infrastruktury szuka agencji do kampanii dla rowerzystów i pieszych w wieku ponad 60 lat