Monster Polska w nowej kampanii radzi „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce"
Ruszyła jesienna kampania serwisu rekrutacyjnego Monster Polska, promowana hasłem „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce". Akcję przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, za zakup mediów odpowiadają Codemedia oraz Media Miejskie.
Kampania „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce” skierowana jest do młodych osób między 18. a 26. rokiem życia, kreacje nawiązują do tęsknoty za wakacjami. Marka przypomina im, że świat nie ma granic, a oni mogą studiować, uczyć się i pracować gdziekolwiek zechcą. W serwisie znajdują się ogłoszenia o pracę z 22 krajów, dlatego jednym z elementów kampanii są reklamy na lotniskach i w pociągach jadących w kierunku portów lotniczych. Działania potrwają do końca roku.
Nośniki reklamowe pojawią się w pociągach na linii Kolei Mazowieckich pomiędzy dwoma warszawskimi lotniskami oraz na animacjach na portach lotniczych w Warszawie (na lotnisku Chopina), Krakowie, Gdańsku i Katowicach. Pasażerowie zobaczą na nośnikach hasło „Różne kierunki? A wszystkie dobre! Monster wyczuwa Twój międzynarodowy potencjał i zna atrakcyjne kierunki rozwoju Twojej kariery”.
Kampania prowadzona będzie także na Facebooku, Instagramie oraz na urządzeniach mobilnych.
Za pomysł oraz kreacje kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, za planowanie i zakup mediów outdoorowych na lotniskach dom mediowy Codemedia, a w Kolejach Mazowieckich Business Consulting – Media Miejskie.
Dołącz do dyskusji: Monster Polska w nowej kampanii radzi „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce"