642 tys. widzów nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”, TVN wiceliderem w 16-49
Nowy cykl „Nastolatki rządzą… kasą” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 642 tys. widzów. TVN w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w grupie 4+ i drugie w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki „Nastolatki rządzą… kasą” w TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.35, począwszy od 14 marca 2023 roku. Średnia widownia produkcji do 28 marca wyniosła 642 tys. osób. Przełożyło się to na 5,87 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,84 proc. w grupie 16-49 oraz 8,52 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 707 tys. widzów.
Dla porównania, pokazany wiosną ub.r. w tym samym paśmie program „Ślub od pierwszego wejrzenia 7” po trzech pierwszych odcinkach gromadził w TVN 944 tys. osób (8,27 proc udziału w 4+ i 10,14 proc. w 16-49). Produkcja straciła 302 tys. widzów.
Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków cyklu „Nastolatki rządzą… kasą” czyli we wtorkowym paśmie między 21.36 a 22.35 ma 5,60 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 8,43 proc. udziału jest wiceliderem. Stacja drugie miejsce zajmuje także w grupie 20-54 (8,14 proc.).
„Nastolatki rządzą… kasą” to polska wersja norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK. Za jego dystrybucję odpowiada All3Media.
Formuła projektu polega na tym, że nastolatkowie przejmą całkowitą kontrolę nad domowym budżetem, którym do tej pory dysponowali ich rodzice. Przez miesiąc będą decydować o tym, na co przeznaczą pieniądze. Wsparciem dla nastolatków i ich bliskich w trakcie programu będzie pedagog i nauczyciel Marcin Józefaciuk.
Za realizację formatu odpowiada MASS Koncept.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 642 tys. widzów nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą”, TVN wiceliderem w 16-49