Nestlé i Answear ze wspólną akcją obsługiwaną przez Unique One
Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki Nescafé (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.
Aby wziąć udział w promocji „Bądź modna z Nescafé” należy kupić kawę Nescafé Sensazione Cremé 200 g z naklejką promocyjną. Dzięki temu konsument będzie mógł odebrać 20 proc. zniżki do wykorzystania na Answear.com.
Promocja trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za obsługę (m.in. obsługę prawną, wysyłkę nagród) oraz przygotowanie kreacji promocji.
O akcji informują opakowania produktu, materiały POS w punktach sprzedaży w całej Polsce, a także kampania digitalowa.
Dołącz do dyskusji: Nestlé i Answear ze wspólną akcją obsługiwaną przez Unique One