SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NetSprint.pl wprowadza reklamy intekstowe w Interii

Firma NetSprint.pl udostępniła należącej do Interii sieci reklamowej AdSearch oprogramowanie do emisji reklam intekstowych. W portalu będą też mogli reklamować się klienci Adkontekst.pl, sieci NetSprint.pl.

W ramach współpracy z AdSearch, siecią reklamową portalu Interia.pl, należąca do firmy NetSprint.pl sieć Adkontekst.pl dostarczyła oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych, które są prezentowane jako podkreślenia słów w treści artykułów. Dzięki temu w ofercie Adsearch znajdą się tekstowe i tekstowo-graficzne formaty reklamowe, których przekaz będzie można dobierać do otaczającego je materiału redakcyjnego. Ponadto rozwiązanie umożliwia szybki import kampanii pay per click bezpośrednio z Google Adwords

W efekcie tego wdrożenia reklamy intekstowe będą emitowane na wszystkich stronach tematycznych z artykułami w portalu Interia.pl. Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość zamieszczania w tych witrynach swoich przekazów, co oznacza zwiększenie ich zasięgu.

Dołącz do dyskusji: NetSprint.pl wprowadza reklamy intekstowe w Interii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl