„Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie, w niedzielę startują nagrania
Druga edycja reality-show „Ninja Warrior Polska” na antenie Polsatu emitowana będzie we wtorkowym prime-time, począwszy od 1 września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że w niedzielę na Arena Gliwice rozpoczną się nagrania do programu.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że drugi sezon reality-show na antenie Polsatu będzie można oglądać we wtorki po godz. 20.00, począwszy od 1 września 2020 roku. Show będzie się składać z siedmiu odcinków.
W tym samym paśmie jesienią ub.r. nadawana była pierwsza odsłona show.
Z naszych informacji wynika, że niedzielę rozpoczną się nagrania do programu. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 2” - identycznie jak w przypadku pierwszej edycji programu - będą realizowane na Arena Gliwice.
W związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP.
Drugą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” poprowadzi Karolina Gilon, która w tej roli zastąpi Aleksandrę Szwed.
Bez zmian zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Zwycięzca pierwszej edycji wśród uczestników „Ninja Warrior Polska 2”
Jednym z uczestników „Ninja Warrior Polska 2” będzie Jakub Zawistowski, który został zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
Pierwszy sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 15 października ub.r. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 9,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,24 proc. w grupie 16-59.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc /The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska 2” od 1 września w Polsacie, w niedzielę startują nagrania