„Ninja Warrior Polska 2” jesienią w Polsacie, startują castingi (wideo)
Telewizja Polsat rozpoczęła castingi do drugiej edycji reality-show „Ninja Warrior Polska”. Nowe odcinki będzie można obejrzeć w jesiennej ramówce.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do drugiej edycji projektu. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl. Poszukiwane są sprawne fizycznie osoby, które ukończyły 18 lat.
Jak informuje nadawca „w związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP”.
Emisja jesienią
Telewizja Polsat drugi sezon „Ninja Warrior Polska” pokaże w jesiennej ramówce 2020 roku.
Pierwszy sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 3 września do 15 października ub.r. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 1,44 mln widzów, co przełożyło się na 9,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,24 proc. w grupie 16-59.
Zwycięzcą pierwszej polskiej edycji reality-show został Jakub Zawistowski, który otrzymał medal oraz tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.
Zmagania zawodników komentowali Jerzy Mielewski oraz Łukasz „Juras” Jurkowski. Rozmowy z uczestnikami oraz kibicującymi im rodzinami przeprowadzała Aleksandra Szwed .
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc /The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska 2” jesienią w Polsacie, startują castingi (wideo)