Nowa agencja badająca użyteczność serwisów internetowych
Yuux - tak nazywa się nowa agencja badawcza stworzona w ramach grupy Omnigence, która wyspecjalizowana jest w badaniach użyteczności serwisów internetowych.
Agencja powstała w konsekwencji rozwoju rynku interaktywnego, który coraz większe znaczenie przykłada do działań strategicznych. - Inwestycja w badania użyteczności jest konsekwencja rozwoju rynku. Na rozwiniętych rynkach zazwyczaj najpierw się bada, a później przechodzi do fazy produkcyjnej. I jest to sensowne rozwiązanie - mówi Paweł Haltof, research director w nowej agencji..
Yuux oferuje klientom swoje usługi w trzech kategoriach: badania nowych serwisów, badania rozwojowe serwisów oraz konsulting i strategia. Agencja zakresie badań serwisów mobilnych i internetowych stosuje unikatową metodologię, w której kluczową rolę odgrywa usability oraz nastawienie na user experience. Yuux jako pierwsza agencja badawcza w naszym kraju zajmuje się badaniem aplikacji internetowych oraz mobilnych równolegle trzema dostępnymi metodami: testami z użytkownikami, eye trackingiem oraz audytami ekspertów i konsultacjami specjalistów. Dodatkowo oferuje eksperymentalną metodę neurobadań.
Na razie Yuux jako osobna marka działa w ramach grupy Omnigence, ale po osiągnięciu pewnego poziomu dojrzałości ma zostać szybko przekształcona w spółkę. Za obszar news business w agencji odpowiada Przemysław Broniszewski, wcześniej pracujący w dziale marketingu B2C i sprzedaży B2B sieci Orange. Zespół agencji liczy w tej chwili 13 osób.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja badająca użyteczność serwisów internetowych