Nowa kampania "Złotych Tarasów"
Agencja reklamowa GPD Advertising przygotowała nową kampanię dla Złotych Tarasów. Akcja obejmuje billboardy oraz ogłoszenia prasowe.
Nowe reklamy informują o styczniowych wyprzedażach w Złotych Tarasach. Skala obniżek przywodzi na myśl tornado, dlatego też modelka znajdująca się na layoutach ma rozwiane włosy i odziana jest w kurteczkę z kapturem. Kolorowe struktury w tle odnoszą się do skomplikowanej, ale pięknej konstrukcji dachu Złotych Tarasów.
Za koncepcję, oraz wykonanie odpowiada team kreatywny w składzie: Ewa Mikołajczak - Senior Art Director i Grzegorz Brudnik - Copywriter.
Obsługą klienta zajęły się: Magda Liwacz - Account Director i Anna Dziura - Account Executive.
Ze strony klienta projekt nadzorował: Janusz Stupkiewicz - Dyrektor Centrum.
Kampania trwa przez cały styczeń.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania "Złotych Tarasów"