Nowy Brand Manager w firmie Jutrzenka
Romana Ratkowska objęła stanowisko Brand Managera i przejęła odpowiedzialność za całą markę Goplana oraz kategorię czekolad Goplana.
Do jej obowiązków należeć będzie między innymi tworzenie planu i strategii rynkowej, wyznaczanie celów marketingowych dla marki Goplana, kreacja i wprowadzanie na rynek nowych produktów. Ponadto do jej obowiązków będzie należało koordynowanie badań marketingowych, analizowanie zachowań konsumentów, trendów na rynku i działań konkurencji oraz współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi i nadzór nad realizacją kampanii reklamowych.
Romana Ratkowska ukończyła Akademię Ekonomiczną w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. W Dziale Marketingu Dywizji Słodkiej pracuje od października 2005 roku, zajmując uprzednio stanowisko Junior Brand Managera i zajmując się kategorią pralin.
Dołącz do dyskusji: Nowy Brand Manager w firmie Jutrzenka