Platforma cyfrowa odkodowała 47 kanałów telewizyjnych
Ruszyła specjalna promocja Orange dla abonentów posiadających tańsze pakiety. Platforma cyfrowa odkodowała tym klientom 47 kanałów telewizyjnych. Od 1 do 30 czerwca Pakiet Komfortowy oraz Pakiet Multi+ będą bezpłatnie dostępne dla wszystkich posiadaczy Pakietu Optymalnego oraz Orange Love Standard w technologii kablowej (IPTV).
„Otwarte okno” dotyczy 42 stacji z Pakietu Komfortowego. Są to stacje adresowane do dzieci: Cartoonito (kanał dostępny na pozycji 561), Baby TV (559), Nicktoons (574), Top Kids (570); serialowo-filmowe: Fox Comedy (237), Romance TV (244), BBC First (232), Epic Drama (246); sportowe: FightBox (127), Extreme Channel (124); historyczne: Discovery Historia (450), Polsat Viasat History (460), History 2 (462); dokumentalne: Nat Geo Wild (456), Animal Planet (454); muzyczne: MTV Hits (673) i Mixtape (688).
Promocją jest objętych także 5 kanałów z pakietu Multi+. Są to sportowy Canal+ Sport 5 (118), filmowy Ale Kino+ (231), poświęcony urządzaniu i kupowaniu domów Canal+ Domo (339), kulinarny Canal+ Kuchnia (340) i dziecięcy TeleToon+ (571).
Część filmów taniej w Orange VOD
Z okazji Dnia Dziecka, od 1 do 15 czerwca część filmów familijnych jest oferowanych w niższych cenach w ramach Orange VOD, usługi na dekoderach Telewizji Orange i w aplikacji Orange TV Go. Promocją są objęte m.in. produkcje: „DC Liga Super-Pets” (animacja o przygodach czworonożnego przyjaciela Supermana – psa Krypto oraz o bandzie zwierzaków ze schroniska, które przez przypadek zyskały supermoce), „Sonic 2. Szybki jak błyskawica” (druga część przygód o trochę bezczelnym, megaszybkim i bardzo niebieskim, pozaziemskim jeżu Sonicu, który znowu musi wziąć sprawy w swoje łapy i pokrzyżować niecne plany doktora Robotnika), „Sekretne życie zwierzaków domowych 2” (druga część bajki o zwierzakach, które pod nieobecność swoich właścicieli, prowadzą pełne przygód, sekretne życie), „Spider-Man Uniwersum” (nagrodzona Oscarem animacja o jednym z najpopularniejszych superbohaterów w historii), „Asteriks i Obeliks. Tajemnica magicznego wywaru” (ekranizacja komiksu o dzielnych Galach, którzy dzięki magicznemu wywarowi, jako jedyni potrafią oprzeć się silom Cezara), „Wiki i jej Sekret” (inspirowany prawdziwą historią film familijny o przyjaźni ośmioletniej dziewczynki i małego wilczka).
Niedawno informowaliśmy, że platforma cyfrowa Orange jako jedyna z okazji turnieju tenisowego French Open dołączyła do oferty kanał Eurosport 4K. Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska poinformował Wirtualnemedia.pl, że Eurosport 4K będzie dostępny dla wszystkich klientów telewizji kablowej IPTV ze światłowodem od 28 maja do 11 czerwca. Po turnieju emisja okolicznościowej stacji zostanie zakończona. Podczas ubiegłorocznego French Open, kanał nie był dostępny w Polsce.
Spada liczba klientów satelitarnych Orange
Na koniec I kwartału 2023 roku platforma cyfrowa Orange miała 943 tys. klientów telewizyjnych. To o 35 tys. mniej niż po pierwszych trzech miesiącach 2022 roku. Na koniec I kwartału 2022 roku wszystkich abonentów telewizyjnych było 978 tys., a później liczba ta stopniowo spadała. W kolejnych kwartałach wynosiła odpowiednio 970 tys., 963 tys., 955 tys. i 943 tys. W ciągu roku liczba klientów satelitarnych spadła z 241 tys. do 103 tys., czyli o 138 tys. Abonentów z usługami IPTV przybyło natomiast 102 tys. (wzrost z 737 tys. do 839 tys.).
- Nasza strategia nakierowana na rozwój IPTV idzie bardzo dobrze. Od dawna odchodzimy od technologii DTH. Telewizja linearna cały czas dobrze się sprzedaje, natomiast OTT świetnie dopełnia naszą ofertę - tłumaczył Jabczyński. Direct-to-Home (DTH) to odbiór satelitarny. Tylko w 2022 roku Orange Polska straciła ponad połowę abonentów satelitarnych (151 tys.) i zyskała 111 tys. klientów IPTV. Firma nie zdradza kiedy zamierza zupełnie zrezygnować z satelity.
Dołącz do dyskusji: Platforma cyfrowa odkodowała 47 kanałów telewizyjnych