Ofensywa reklamowa Canal+
Ruszyła pierwsza, telewizyjna odsłona ogólnopolskiej kampaniiwizerunkowej Canal+ pod hasłem "Canal+ dodaje emocji".
Przez miesiąc w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24 i TV Pulsemitowane będą na zmianę trzy nowe 45-sekundowe spoty telewizyjne.Filmy zestawiają przerysowane sytuacje z codziennego życia zsilnymi wrażeniami, których dostarcza dobre kino i pasjonującysport.
W ostatnim tygodniu października kampania będzie wsparta odsłonąradiową - na antenie Radia ZET, RMF FM, PR3 oraz kilku stacjilokalnych pojawią się dwa 30-sekundowe spoty radiowe CANAL+.
Od połowy listopada do połowy grudnia kampania potrwa także wkinach (kina BEST, New Age Media i Multikina) przy wykorzystaniujednego ze spotów telewizyjnych. W listopadzie CANAL+ pojawi sięrównież na billboardach i megawinylach w Warszawie, Poznaniu iGdańsku oraz citylightach w największych miastach. Odsłonę prasowązaplanowano w listopadzie. Layouty reklamowe CANAL+ pojawią sięm.in. w takich tytułach, jak Cztery Kąty, Focus, Forbes, GazetaTelewizyjna, Newsweek, Pani, Polityka, Przekrój, Twój Styl, Wprost,Wysokie Obcasy, Viva! Wsparciem kampanii będzie Internet (Interia,Onet, WP, O2).
Kreację kampanii przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy, projektyoutdoorowe powstały we współpracy z Christianem Gieryczem,Dyrektorem artystycznym CANAL+. Media zaplanował dom mediowyMPG.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa Canal+