SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,23 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat liderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest drugi w rynku w 4+ i pierwszy w 16-49.

fot. Telewizja Polsatfot. Telewizja Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 2” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 1 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu (do 15 września) wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,41 mln osób.

W analogicznym okresie rok wcześniej Polsat w tym samym paśmie pokazywał pierwszy sezon „Ninja Warrior Polska”, który po trzech odcinkach (tj. od 3 do 17 września ub.r.) śledziło 1,60 mln osób przy udziałach wynoszących 11,24 proc. w 4+, 15,27 proc. w 16-49 oraz 13,77 proc. w 16-59. Program stracił 370 tys. osób.

Polsat w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP2, która nadaje wtedy gł. popularne seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” oraz zagraniczna produkcja „Czerwona królowa”, co daje jej 13,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Chyłka - Kasacja”; 8,58 proc.), a czwarte - TVP1 (różne pozycje, w tym „Alarm!” i „Leśniczówka; 7,21 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Od razu po zakończeniu nagrań do drugiej edycji Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do trzeciej odsłony produkcji (wystartowały w poniedziałek, 3 sierpnia). W związku z zagrożeniem COVID-19 producent programu zapewnia twórcom zabezpieczenie zgodne z aktualnie obowiązującymi wymogami sanitarnymi i przepisami BHP.

Na chwile obecną termin emisji „Ninja Warrior Polska 3” nie jest znany.

Drugą i trzecią edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon, która w tej roli względem pierwszej odsłony widowiska zastąpiła Aleksandrę Szwed.

Zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,23 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat liderem w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szkoda
Szkoda, bo jeśli jakakolwiek produkcja obecnego programy powinna mieć wysoką widownię, to prędzej ta niż długie pasmo paradokumentów.
odpowiedź
User
Hahahahaha
Przyjemna rozrywka na wieczór. Oby tylko babcia Nina nie zaczęła tego katować co sezon bo szybko zajedzie.
odpowiedź
User
Qwert
Od razu po zakończeniu 2.sezonu rozpoczęli zdjęcia do 3.sezonu? Czyli uczestnicy nie mieli za dużo czasu, żeby się ponownie przygotować? Jestem za schematem - 1 sezon na 1 rok. Jak to będzie leciało co sezon, przestanie być atrakcyjne. Myślę, że należy się także spodziewać 3.sezonu Love Island za rok.
odpowiedź