„Taniec z Gwiazdami 8” hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów
Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 3,10 mln widzów, czyli o 690 tys. osób więcej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.
„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany jest w Polsacie w piątki o godz. 20.05, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków ósmej edycji show wyniosła 3,10 mln widzów, co przełożyło się na 20,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,13 mln osób.
Dla porównania, siódmą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach 2,41 mln osób, przy udziale wynoszącym 16,09 proc. w 4+, 11,33 proc. w 16-49 oraz 12,66 proc. w 16-59. Oznacza to, że talent-show zyskał 690 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zdecydowanie zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do TVN, który nadaje wtedy filmy w paśmie „Superkino”, co daje mu 10,23 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP2 (seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”; 10,09 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „The Wall. Wygraj marzenia” oraz filmy fabularne; 7,22 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest drugi, a na minimalne prowadzenie wysuwa się TVN.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami 8” hitem Polsatu. Stacja zyskała 690 tys. widzów