Orlen sponsorem wicemistrza olimpijskiego z Pekinu
PKN Orlen został sponsorem Piotra Małachowskiego, wicemistrza olimpijskiego w rzucie dyskiem z Pekinu. W zamian za to wsparcie firma będzie wykorzystywać wizerunek sportowca w komunikacji marketingowej.
PKN Orlen zawarł umowę sponsorską z Piotrem Małachowskim, wicemistrzem olimpijskim w rzucie dyskiem podczas ubiegłorocznych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Firma zamierza w zamian za wsparcie wykorzystywać wizerunek zawodnika w komunikacji marketingowej, wzmacniając rozpoznawalność swoich marek nie tylko w kraju, lecz także na rynkach zagranicznych.
- Stawiamy na sportowców, których cechuje moc, dynamizm i szybkość, a więc atrybuty opisujące także nasze brandy - uzasadnia Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen. - Jednocześnie szukamy projektów sponsoringowych, które pozwoliłyby nam docierać do nowych grup odbiorców, a lekkoatletyka od lat cieszy się w Polsce i Europie niesłabnącym zainteresowaniem kibiców - dodaje.
Orlen nie ujawnia, jak długo będzie obowiązywać umowa, ani kiedy rozpoczną się pierwsze działania marketingowe z udziałem Piotra Małachowskiego.
Dołącz do dyskusji: Orlen sponsorem wicemistrza olimpijskiego z Pekinu