PAIH wybiera dom mediowy do obsługi 3 mln zł budżetu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka w przetargu domu mediowego. Wybrana agencja zajmie się obsługą mediową działań reklamowych w telewizji i radiu, na które instytucja przeznaczy 3 mln zł netto.
Przetarg związany jest z zaplanowaną na jesień br. kampanią promocyjną dotyczą Zagranicznych Biur Handlowych PAIH oraz jesiennego wydarzenia PAIH EXPO - Pierwsze Forum Wsparcia Polskiego Biznesu za Granicą. Celem działań jest wzmocnienie przekazu do grupy docelowej poprzez emisję spotów telewizyjnych i radiowych.
W ramach kampanii PAIH chce wyemitować 1000 spotów w telewizji oraz 320 spotów w radiu. Działania miałyby obejmować m.in. telewizyjne stacje biznesowe i informacyjne (Polsat. TVN, TVN24, TVN24Bis, Polsat Biznes, Polsat News) oraz ogólnopolskie rozgłośnie radiowe (m.in. RMF FM, Radio Zet oraz pakiet Trójka Premium oraz stacje regionalne).
Budżet na ich emisję wynosi 3 mln zł netto. Reklamy mają być nadawane przez dwa tygodnie od dnia zawarcia z wybranym domem mediowym umowy, nie dłużej niż do 24 października br.
Zadaniem wybranej w przetargu agencji będzie zaplanowanie kampanii i zakup czasu antenowego w wybranych stacjach tv i radiowych. Przetarg trwa do 20 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: PAIH wybiera dom mediowy do obsługi 3 mln zł budżetu