Patricia Kosterski w dziale new business agencji Neon Shake
Do zespołu agencji Neoan Shake na stanowisko new business managera dołączyła w październiku Patricia Kosterski.
Kosterski odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej, głównie na rynkach zagranicznych. Raportuje do Tomasza Napierały, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego agencji.
Patricia Kosterski pracowała poprzednio jako brand manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Doświadczenie zdobywała także w Anders Superbrands, firmie produkującej luksusowe szwajcarskie zegarki. Z branżą marketingową zawiązana jest od 4 lat.
Kosterski jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dołącz do dyskusji: Patricia Kosterski w dziale new business agencji Neon Shake