Pizza Hut zmienia logo, reklamy i menu (wideo)
Sieć restauracji Pizza Hut ma nowe logo i zmienioną stronę internetową. Firma przygotowała też kampanię reklamową oraz wprowadziła do menu nowe pozycje.
Według zapowiedzi przedstawicieli Pizza Hut wprowadzane zmiany w identyfikacji wizualnej będą najbardziej znaczącymi w 56-letniej historii marki. W nowym logotypie charakterystyczny daszek i nazwa marki jest koloru białego, na tle czerwonego koła symbolizującego ciasto pizzy.
Jest to czwarte logo Pizzy Hut w ciągu ostatnich 15 lat.
Pizza Hut już ponad rok prowadziła badania dotyczące jedzeniowych nawyków młodych osób. Wynika z nich, że Amerykanie coraz częściej poszukują nowych smaków, eksperymentują i chcą oryginalnych rozwiązań. W związku z tym do menu Pizza Hut wprowadzono m.in. nowe pizze: Cock-a-Doodle Bacon Pie czy Pretzel Piggy oraz sześć nowych sosów.
Te zmiany wspierają reklamy informujące o nowościach w menu pizzerii oraz zabawnie nawiązujące do ich tradycji. Akcja spotów dzieje się we Włoszech, kraju uznawanym za ojczyznę pizzy.
Kampanię przygotowała agencja Deutsch Los Angeles.
Dołącz do dyskusji: Pizza Hut zmienia logo, reklamy i menu (wideo)