Play przedłuża współpracę z MediaCom Warszawa
Operator sieci komórkowej Play rozstrzygając przetarg na obsługę mediową zdecydował się kontynuować dotychczasową współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa należącym do GroupM.
Przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Play rozpoczął się w listopadzie ub.r. Firma na żadnym etapie postępowania nie informowała o liczbie i nazwach zaproszonych do niego agencji. Przetarg prowadzony był przy udziale audytora MediaStrategy.
Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo. W dwóch ostatnich MediaCom konkurował już tylko z jedną agencją. Jesienią zapowiadano, że wybór zwycięzcy nastąpi najpóźniej na początku stycznia br. Tymczasem jak informuje Play Communications, ze względu na dynamiczne zmiany rynkowe z grudnia zeszłego roku konieczne było przeprowadzenie dodatkowego etapu sprawdzającego warunki kosztowe uwzględniające owe zmiany.
Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z MediaComem. Jak uzasadnia, zwycięzca wykazał się najlepszą polityką kosztową oraz zakresem badań wspierającym strategię rozwoju Play.
Tym samym MediaCom utrzymał obsługę marki Play, dla której w zakresie planowania i zakupu mediów pracuje już kilka lat. Agencja obroniła budżet tego klienta także pod koniec 2015 roku.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki marketingowe Play Communications wyniosły 131,9 mln zł, o 13,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Play przedłuża współpracę z MediaCom Warszawa