Trening bez spiny w reklamie Plusha na Kartę (wideo)
Trwa kampania reklamująca pakiet internetowy dostępny w ofercie Plush na Kartę (Polkomtel).
W spocie z kampanii bohater symbolizujący markę Plush odbywa trening w domu, łącząc się przez smartfon z innymi ćwiczącymi i trenerem. Ten ostatni bardzo się denerwuje, kiedy jego połączenie internetowe zawiesza się.
Kampania reklamuje ofertę Plush na Kartę, w ramach której za 15 zł można kupić 120 GB na 90 dni (trzy paczki po 40 GB, każda do wykorzystania przez 30 dni).
Kampanie reklamujące ofertę Plush są realizowane głównie w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze. Za obsługę reklamową marki Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, do której oprócz Polkomtelu należą m.in. Telewizja Polsat, Eleven Sports, Grupa Interia i większościowy pakiet akcji Netii, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,9 proc. do 2,99 mld zł i zysku netto ze 183,8 do 390,4 mln zł. Każdy abonent płaci firmie średnio 90,5 zł miesięcznie, o 6 proc. więcej niż przed rokiem.
Dołącz do dyskusji: Trening bez spiny w reklamie Plusha na Kartę (wideo)
[url="https://essaywritercentral.com/?"]resume writing services boston[/url]
[url="https://essaysnet.com/?"]pay for paper[/url]