Polifoska dziękuje rolnikom w akcji „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi”
Ruszyła kampania reklamowa marki Polifoska, należącej do Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police”. Akcję pod hasem „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi" przygotowała agencja reklamowa S4, która zdobyła zlecenie w wygranym przetargu.
Działania promujące akcję obejmują spot telewizyjny (emitowany w TVP), radiowy, reklamy prasowe i aktywności w internecie. Rolnicy na alternatywnej mapy Google mogą oznaczać swoje pole i pochwalić się własnymi plonami.
Kampania „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi" będzie miała dwie odsłony – realizowaną obecnie jesienną oraz wiosenną, przewidzianą na przyszły rok.
Za opracowanie konceptu kreatywnego oraz wykonanie kampanii odpowiada agencja reklamowa S4. W sierpniu wygrała ona przetarg na realizację tych działań.
Po stronie agencji S4 projekt prowadzą Magdalena Czaczkowska, Łukasz Skotnicki, Elżbieta Łapczyńska, Agnieszka Meder. Ze strony klienta działania koordynuje Kornelia Przygoda – kierownik działu marketingu Grupy Azoty Zakłady Chemiczne „Police”.
Dołącz do dyskusji: Polifoska dziękuje rolnikom w akcji „Rolnik- najważniejszy człowiek na ziemi”