SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 142 mln zł zarobiły w styczniu rozgłośnie radiowe

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych wyniosły wstyczniu 2009 roku ponad 142 mln zł - to prawie tyle samo co wanalogicznym okresie 2008 roku, wynika z danych Expert Monitor.

Wśród stacji ogólnopolskich najwięcej wstyczniu 2009 roku (35,5 mln zł) zarobiło Radio ZET, która wporównaniu do stycznia 2008 r. zanotowało spadek o 3 proc. - wynikaz danych firmy Expert Monitor, przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się RMF FM (33,7 mln). Na trzecimmiejscu uplasowała się Trójka Polskiego Radia (3,9 mln - spadek o31 proc.).

stacje ogólnopolskieI.2009
MediumKoszt [zł]
ZET35 561 650 zł
RMF FM33 766 640 zł
PR 33 947 490 zł
PR 11 172 315 zł
PR EURO16 080 zł
PR 212 530 zł



stacje ogólnopolskieI.2008
MediumKoszt [zł]
ZET36 542 085 zł
RMF FM33 754 040 zł
PR 35 744 590 zł
PR 13 000 970 zł
PR EURO30 120 zł
PR 212 617 zł




W styczniu - spośród stacji ponadregionalnych -najwięcej zarobiła Eska Rock (1,58 mln zł, spadek o 9proc.).

stacje ponadregionalneI.2009
MediumKoszt [zł]
ESKA ROCK1 586 720 zł
TOK FM1 516 630 zł
RMF Classic340 532 zł



stacje ponadregionalneI.2008
MediumKoszt [zł]
ESKA ROCK1 739 410 zł
TOK FM1 400 114 zł
PLANETA FM581 695 zł
RMF Classic417 686 zł




Wśród sieci radiowych liderem Radio Eska (29,4mln - wzrost o 10 proc.), za nią znalazło się radio Złote Przeboje(13,5 mln - wzrost o 12 proc.).

[Data]I.2009
TOP 5 sieci [Medium]Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK29 409 674 zł
Złote Przeboje13 585 203 zł
Eurozet Planeta_lokalne4 375 751 zł
Audytorium 173 850 903 zł
RMF Maxxx3 454 204 zł



[Data]I.2008
TOP 5 sieci [Medium]Koszt [zł]
Eska bez E. ROCK26 820 380 zł
Złote Przeboje12 032 221 zł
Audytorium 173 796 579 zł
RMF Maxxx2 941 849 zł
Eurozet Planeta_lokalne2 292 245 zł




W przypadku grupa radiowych, lideremzestawienia jest Eurozet (42 mln - wzrost o 1 proc.).

[Data]I.2009
TOP 5 NadawcaKoszt [zł]
EUROZET42 094 938 zł
BROKER FM37 614 827 zł
GRUPA RADIOWA TIME32 811 009 zł
AGORA S.A.17 613 109 zł
POLSKIE RADIO8 999 318 zł


[Data]I.2008
TOP 5 NadawcaKoszt [zł]
EUROZET41 526 015 zł
BROKER FM37 179 667 zł
GRUPA RADIOWA TIME31 129 622 zł
AGORA S.A.15 705 106 zł
POLSKIE RADIO12 584 876 zł




dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Ponad 142 mln zł zarobiły w styczniu rozgłośnie radiowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl