SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)

Słodycze Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) zostały wprowadzone do sprzedaży w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez polskich artystów grafików. Wspiera to kampania reklamowa.

Na nowych opakowaniach Ptasiego Mleczka są ilustracje, które nawiązują kolorystyką i elementami do różnych wariantów smakowych tych pianek. Przykładowo na opakowaniu kokosowego Ptasiego Mleczka widać papugi w otoczeniu liści palm i błękitnej, rajskiej wody, Ptasiego Mleczka waniliowego - kwiaty wanilii, a wariantu karmelowego - pawie z ogonami w różnych odcieniach złota i beżu.

- Nowe opakowania Ptasiego Mleczka to wyraz przywiązania naszej marki do dobrego wzornictwa. Dzięki współpracy z artystami takimi jak Leonetto Capiello, Zofia Stryjeńska czy Karol Śliwka, E. Wedel na zawsze zapisał się w historii polskiej grafiki użytkowej. Aby kontynuować tę tradycję, do współpracy zaprosiliśmy młodych ilustratorów i jesteśmy wprost zachwyceni efektami - opisuje Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej Lotte Wedel.

Nowe opakowania zaprojektowali młodzi polscy artyści: Pola Augustynowicz, Monika Grudkowska, Joanna Pieczyńska, Magda Pilaczyńska, Martyna Wójcik, Paweł Siuchta i Przemek Sokołowski.

 

Poprzednia duża kampania Ptasiego Mleczka była prowadzona jesienią ub.r. - występowali w niej obcokrajowcy, którzy zabawnie pokazywali, jak jedzą te praliny.

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz media społecznościowe.

Za kreację spotu odpowiada agencja PZL. Aktywności w internecie realizuje agencja Golden Submarine. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Walk PR.

Dołącz do dyskusji: Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:D
Czy tylko mnie wpienia ta koslawa forma "cośtam OD kogośtam"?
Czy to, co czytałem to był tekst OD dziennika WM, czy tekst dziennikarza WM?
To dlaczego "nowe opakowania OD polskich grafikow" - czyli co, sa to opakowania w ktorych byli polscy graficy?

Fuj!
odpowiedź
User
ech
Czy tylko mnie wpienia ta koslawa forma "cośtam OD kogośtam"?
Czy to, co czytałem to był tekst OD dziennika WM, czy tekst dziennikarza WM?
To dlaczego "nowe opakowania OD polskich grafikow" - czyli co, sa to opakowania w ktorych byli polscy graficy?

Fuj!
Miodka jakoś nie wpienia ;)
odpowiedź
User
Smakosz
Wolę poprzednią grafikę opakowania. Była rozpoznawalna i elegancka.



odpowiedź