Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)
Słodycze Ptasie Mleczko (produkowane przez Lotte Wedel) zostały wprowadzone do sprzedaży w nowych opakowaniach, zaprojektowanych przez polskich artystów grafików. Wspiera to kampania reklamowa.
Na nowych opakowaniach Ptasiego Mleczka są ilustracje, które nawiązują kolorystyką i elementami do różnych wariantów smakowych tych pianek. Przykładowo na opakowaniu kokosowego Ptasiego Mleczka widać papugi w otoczeniu liści palm i błękitnej, rajskiej wody, Ptasiego Mleczka waniliowego - kwiaty wanilii, a wariantu karmelowego - pawie z ogonami w różnych odcieniach złota i beżu.
- Nowe opakowania Ptasiego Mleczka to wyraz przywiązania naszej marki do dobrego wzornictwa. Dzięki współpracy z artystami takimi jak Leonetto Capiello, Zofia Stryjeńska czy Karol Śliwka, E. Wedel na zawsze zapisał się w historii polskiej grafiki użytkowej. Aby kontynuować tę tradycję, do współpracy zaprosiliśmy młodych ilustratorów i jesteśmy wprost zachwyceni efektami - opisuje Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej Lotte Wedel.
Nowe opakowania zaprojektowali młodzi polscy artyści: Pola Augustynowicz, Monika Grudkowska, Joanna Pieczyńska, Magda Pilaczyńska, Martyna Wójcik, Paweł Siuchta i Przemek Sokołowski.
Poprzednia duża kampania Ptasiego Mleczka była prowadzona jesienią ub.r. - występowali w niej obcokrajowcy, którzy zabawnie pokazywali, jak jedzą te praliny.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz media społecznościowe.
Za kreację spotu odpowiada agencja PZL. Aktywności w internecie realizuje agencja Golden Submarine. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Ptasie Mleczko reklamowane w nowych opakowaniach od polskich grafików (wideo)
Czy to, co czytałem to był tekst OD dziennika WM, czy tekst dziennikarza WM?
To dlaczego "nowe opakowania OD polskich grafikow" - czyli co, sa to opakowania w ktorych byli polscy graficy?
Fuj!