Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania
Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications.
Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, współpraca z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz koordynacja sportowych i charytatywnych przedsięwzięć we współpracy z lokalną społecznością. Zespół Q&A Communications odpowiada za komunikację wizerunkową i kryzysową.
Przedstawiciel agencji będzie również pełnił funkcję rzecznika prasowego Posnanii. Zastąpi Filipa Gruszczyńskiego.
Za realizację projektów ze strony agencji odpowiadać będą group project manager, Karolina Gajewska wraz z Małgorzatą Muszyńską, project managerką.
Umowa obowiązuje od kwietnia przez najbliższe dwa lata. Poprzednio obsługą PR Posnanii zajmowała się agencja V5Group.
Dołącz do dyskusji: Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania