Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)
W ramach taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) uruchomiono Strefa Plusha z rabatami na różne produkty i usługi. Wspiera to kampania reklamowa, w której brand hero marki Plush występuje razem ze sprawiającym kłopoty psem.
Okresowe rabaty w Strefie Plusha będą dotyczyć różnych produktów użytku codziennego, a także filmów, muzyki, gier i usług telekomunikacyjnych (oprócz zniżek także ekstrabonusy do doładowań). Są dostępne dla użytkowników Plush Na Kartę i Plush Mix korzystających z taryfy od minimum 30 dni i mających aktywne konto. Kody rabatowe otrzymuje się SMS-owo, po wysłaniu bezpłatnego SMS-a pod numer 80444.
Jako pierwsza dostępna jest 30-procentowa zniżka na wszystkie modele butów Vans.
Promująca to kampania pokazuje, jak misiek Plushak, brand hero marki Plush, w czasie wakacyjnego wyjazdu przygarnia do namiotu bezpańskiego psa, który okazuje się sprawiać dużo kłopotów.
Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, kinach, internecie (m.in. na profilach Plusha na Facebooku, Instagramie i Snapchacie), prasie, radiu oraz na outdoorze (citylighty).
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction. Produkcją spotu wideo (nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka) zajął się dom produkcyjny TFP, a animacją - studio Human Ark.
Dołącz do dyskusji: Rabaty w Strefie Plusha reklamowane przez Plushaka z kłopotliwym psem (wideo)