Receptura warzenia w reklamach piwa Kasztelan Specjały (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Specjały, wprowadzonego na rynek w ub.r. przez Carlsberg Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Highnoon.pl i PHD Media Direction.
30-sekundowe spoty piwa Kasztelan Specjały są utrzymane w konwencji nawiązującej do historii lokalnego piwowarstwa. Pokazują, że trzy warianty tego piwa zawdzięczają swój smak odpowiednim sposobom warzenia. -
- Naszą dewizą jest poszanowanie natury i czerpanie z jej bogactwa. W 2015 roku poszerzyliśmy ofertę o trzy warianty linii Kasztelan Specjały. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe - przybywa konsumentów, którzy poszukują lokalnych, ciekawych specjalności. To obecnie rynek wart ok. 405 mln złotych, wartościowo rosnący 27 proc. rocznie - opisuje Wiktor Urban, menedżer marki Kasztelan w Carlsberg Polska.
Reklamy są emitowane od środy w największych stacjach telewizyjnych.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, spoty nakręcił Michał Dąbal, wyreżyserował Darek Zatorski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Receptura warzenia w reklamach piwa Kasztelan Specjały (wideo)