SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Receptura warzenia w reklamach piwa Kasztelan Specjały (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Specjały, wprowadzonego na rynek w ub.r. przez Carlsberg Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Highnoon.pl i PHD Media Direction.

30-sekundowe spoty piwa Kasztelan Specjały są utrzymane w konwencji nawiązującej do historii lokalnego piwowarstwa. Pokazują, że trzy warianty tego piwa zawdzięczają swój smak odpowiednim sposobom warzenia. -

- Naszą dewizą jest poszanowanie natury i czerpanie z jej bogactwa. W 2015 roku poszerzyliśmy ofertę o trzy warianty linii Kasztelan Specjały. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe - przybywa konsumentów, którzy poszukują lokalnych, ciekawych specjalności. To obecnie rynek wart ok. 405 mln złotych, wartościowo rosnący 27 proc. rocznie - opisuje Wiktor Urban, menedżer marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Reklamy są emitowane od środy w największych stacjach telewizyjnych.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, spoty nakręcił Michał Dąbal, wyreżyserował Darek Zatorski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Receptura warzenia w reklamach piwa Kasztelan Specjały (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Kasztelan jest swietnym piwem i do niedawna pilem tylko je, ale zmienilo sie to od wakacji, ktore spedzilem z kumplem na wypadach nad jezioro przy Perle. Zdecydowanie polecam to piwo zwolennikom Kasztelana
odpowiedź