Red8 Events dla Carlsberga na Euro 2012
Agencja Red8 Events wygrała zorganizowany przez Carlsberg Polska przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas Euro 2012.
Red8 Events, która w przetargu pokonała kilka innych europejskich agencji (w tym z wielkiej Brytanii, Danii i Ukrainy), zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji dotyczących aktywności na terenie oficjalnych stref kibica Carlsberga (FanZone) w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.
Agencja będzie odpowiadała za działania z zakresu CSR (Corporate Social Responsibility) oraz stworzy koncepcję flagowego baru Carlsberga, który stanie zarówno we wszystkich czterech strefach kibica w Polsce (tutaj Red8 Events zajmie się również ich produkcją), jak i w czterech FanZone’ach na Ukrainie.
>>> Carlsberg FanCamp - miasteczka kibiców na Euro 2012
Red8 Events jest też odpowiedzialna za wykonanie baru dla Carlsberga, który zostanie ustawiony w UEFA Club - strefie VIP obok Stadionu Narodowego w Warszawie.
>>> Red8 przejmuje Unlimited Events i zmienia na Red8 Events
Umowa Carlsberg Polska z Red8 Events obowiązuje do zakończenia Euro 2012.
Dołącz do dyskusji: Red8 Events dla Carlsberga na Euro 2012