Koncert reggae reklamuje piwo Redd’s w nowych butelkach (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) podkreślająca, że jest ono teraz dostępne w nowych butelkach. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Televisor, Halo Productions i ZenithOptimedia Group.
Nowy spot Redd’sa jest utrzymany w takiej samej stylistyce - charakterystyczne animacje i muzyka reggae - jak poprzednie reklamy tego piwa, w ramach serii pod hasłem „Piwo inne niż inne”. Taką konwencję kreatywną wprowadzono dwa lata temu, jeden ze spotów nawiązywał do muzyki latynoskiej.
Obecna reklama pokazuje koncert reggae. W spocie prezentowane są butelki piwa Redd’s ze zmienioną szatą graficzną, bardziej wskazującą na jego poszczególne wersje smakowe.
Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji i internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Televisor, a udźwiękowieniem - studio Halo Productions.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Koncert reggae reklamuje piwo Redd’s w nowych butelkach (wideo)