SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek miesięczników o zdrowiu

W październiku 2009 liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu była  "Vita - Magazyn o Zdrowiu" (Edipresse Polska), która jednocześnie zanotowała największy spadek w tym segmencie.

Sprzedaż ogółem "Vita - Magazyn o Zdrowiu" w październiku 2009 wyniosła 76 647 egz. i była o 27 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął miesięcznik  "Samo Zdrowie" (Burda Media Polska), który sprzedał się w ilości 67 367 egz. (spadek o 5 proc.). 

październik

 
20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Vita - Magazyn o Zdrowiu76 647104 408
Samo Zdrowie67 36771 477
Super Linia41 30242 609
Zdrowie40 27551 779
Żyjmy Dłużej26 06531 384


 

Dołącz do dyskusji: Rynek miesięczników o zdrowiu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl