Startuje agencja social mediowa love to talk, na czele Antonino de Gregorio
Na rynku debiutuje nowa agencja social media - love to talk. Na jej czele stoi Antonino de Gregorio, który przeszedł do nowo utworzonej agencji z UPC Polska.
love to talk oferuje swoim klientom m.in. doradztwo strategiczne w zakresie obecności w social media, obsługę profili w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe, kreację, kontent i wideo, tworzenie dedykowanych aplikacji konkursowych, oraz współpracę z influencerami. Ostatnie realizacje agencji to obsługa mediów społecznościowych przy festiwalu Music and Water Festival oraz marek z branży farmaceutycznej i telewizyjnej.
Na czele kilkuosobowego zespołu agencji stoi Antonino de Gregorio, który przez ostatnie pięć lat pracował w UPC Polska, gdzie odpowiadał m.in. za kompleksowe działania firmy w mediach społecznościowych, projekty wizerunkowe, relacje z nadawcami telewizyjnymi, czy komunikację zewnętrzną. W lutym tego roku opracował koncept i wdrożył całościowo kampanię teaserową promującą włączenie kanałów Eleven Sports Network do oferty operatora.
Wcześniej pracował w polskich i brytyjskich agencjach PR. Współpracował m.in. z Harrogate City Council, Leeds City Council oraz przy projektach Burn, Sikorsky i World Cyber Games.
- Zespół love to talk wywodzi się z branży reklamy internetowej i telewizyjnej, public relations oraz social media. To pozwala nam patrzeć szeroko na działania w mediach społecznościowych. W strategii łączymy komunikację online z całą komunikacją marketingową oraz otoczeniem biznesowym, co podnosi efektywność działań, które prowadzimy dla naszych klientów - wyjaśnia Antonino de Gregorio.
Dołącz do dyskusji: Startuje agencja social mediowa love to talk, na czele Antonino de Gregorio