„Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji
Pierwsze cztery odcinki „Surprise, Surprise!” oglądało średnio 586 tys. widzów. Rozrywkowy program obniża widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 99 tys. osób. Stacja w czasie jego nadawania przegrywa z konkurencją.
Format „Surprise, Surprise!” na antenie Polsatu pokazywany jest w czwartkowe wieczory, w okresie od 21 lipca br. Średnia widownia pierwszych czterech odcinków wyniosła 586 tys. osób, co przełożyło się na 6,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek, który śledziło średnio 685 tys. widzów.
Pierwotnie program w całości miał być pokazany w wiosennej ramówce br., ale po nadaniu pierwszego odcinka Telewizja Polsat zdecydowała się zawiesić emisję show z powodu słabych wyników oglądalności.
Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | |||||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
21-07-2016 | 21:55:45 | 23:26:39 | 685 262 | 6,54% | 311 449 | 7,01% |
28-07-2016 | 22:41:04 | 00:05:05 | 628 980 | 7,68% | 326 136 | 8,79% |
04-08-2016 | 22:42:23 | 00:05:12 | 406 542 | 5,33% | 192 277 | 5,44% |
11-08-2016 | 22:28:36 | 23:53:23 | 621 378 | 7,24% | 352 974 | 8,59% |
Średnio: | 586 307 | 6,72% | 296 174 | 7,50% |
Nowy format w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej obniża widownię Polsatu o 99 tys. widzów - wówczas stację śledziło średnio 685 tys. osób (w grupie komercyjnej widownia kanału spadła o 62 tys. oglądających).
Polsat w paśmie nadawania „Surprise, Surprise!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Druga jest TVP1 (10,36 proc.; „Sprawa dla reportera”, „Szepty przeszłości”, film dokumentalny, „Uwikłani” i transmisje z IO), a trzecia - TVP2 (6,80 proc.; pasmo filmowe).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN. Dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN | 973 608 | 11,16% | 583 711 | 14,77% |
TVP1 | 903 486 | 10,36% | 294 535 | 7,45% |
TVP2 | 592 776 | 6,80% | 240 221 | 6,08% |
Polsat - Surprise, Surprise! | 586 307 | 6,72% | 296 174 | 7,50% |
W show „Surprise, Surprise!” występują zgłoszeni przez swoich bliskich ludzie, którzy z potrzeby serca w jakiś sposób pomogli lub pomagają innym. Twórcy programu przygotowują dla nich niespodzianki i spełniają ich marzenia. Format prowadzą tancerz Stefano Terrazzino i aktor Wojciech Błach, a jego producentem jest firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: „Surprise, Surprise!” porażką Polsatu. Program przegrywa z konkurencją i obniża oglądalność stacji