SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Relewicz po 11 latach odszedł z H+K Strategies, działem technologicznym kierują Magdalena Szulc i Krzysztof Rygiel

Tomasz Relewicz, ostatnio head of technology practice i account director, odchodzi po 11 latach pracy z agencji Hill&Knowlton Strategies. Agencja nie powoła jego następcy, bo zreorganizowała swoje struktury.

Tomasz Relewicz Tomasz Relewicz

Tomasz Relewicz w h+K Strategies pracował od 2005 roku. Zaczynał jako assistant, a potem kolejno pełnił funkcje: account executive, senior account executive, account manager, associate, senior associate. W styczniu 2015 roku został account directorem, a w maju br. objął stanowisko head of technology practice i account directora.

Teraz Relewicz rozstaje się z agencją. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Agencja nie będzie zatrudniać jego następcy. - Właśnie zreorganizowaliśmy struktury agencji, w tym zespół tech, którym kierował Tomasz Relewicz. Stało się to po tym, jak coraz większa część naszego biznesu pochodzi ze współpracy z firmami z sektora tzw. disrupctive economy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Grzegorz Szczepański, CEO Hill&Knowlton Strategies.

Działem technologicznym w Hill+Knowlton Strategies, który realizuje projekty m. in. dla Facebooka, Ubera, Spotify, marki Huawei, Fibaro czy firmy NetApp pokierują dwie osoby - Magdalena Szulc, która w lipcu br. objęła stanowisko account directora oraz Krzysztof Rygiel, który awansował na stanowisko senior associate.

Magdalena Szulc w H+K Strategies pracuje od 2009 roku. Prowadzi kompleksowe kampanie komunikacyjne dla klientów z branży technologicznej i sektora disruptive economy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wśród prowadzonych przez nią projektów są działania dla takich klientów jak Facebook, Uber czy P4. Realizowała projekty dla międzynarodowych klientów z sektora Consumer Electronics i social media (w tym m. in.: BlackBerry, Wacom, Nokia, Sony czy Samsung). W 2013 roku prowadziła kampanię wprowadzenia na polski rynek Spotify.

Krzysztof Rygiel w branży public relations pracuje od 2010 roku. Specjalizuje się w komunikacji produktowej związanej z sektorem IT, Telecom oraz branżą elektronicznej rozrywki. Krzysztof realizował kompleksowe projekty m.in. dla firm Microsoft, Huawei, ASUS, Spotify, CI Games, Intel, ACTION, Fibaro, Ringer Axel Springer oraz TVN Media. W Hill+Knowlton Strategies był odpowiedzialny m.in.. za komunikację działu Consumer Microsoft oraz CI Games oraz wspierał działania dla Facebooka.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Relewicz po 11 latach odszedł z H+K Strategies, działem technologicznym kierują Magdalena Szulc i Krzysztof Rygiel

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"head of technology practice i account director", "account executive", :senior account executive", "account manager", "associate", "senior associate". "disrupctive economy"... buahahahah. Stanowisk jak stopni wojskowych, a jedno mądrzej brzmi od drugiego... tylko co z tego skoro nic z nich nie wynika.
0 0
odpowiedź
User
ekspert
ciekawa zmiana, ale to oznacza tylko jedno ...
0 0
odpowiedź
User
pavv
head of technology practice i account director, ssistant, account executive, senior account executive, account manager, associate, senior associate. Ja pierdzielę, ale bełkot!!!
0 0
odpowiedź