Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel partnerami w monday group
W grupie komunikacyjnej monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel.
Awanse Bobkowskiej i Rygiela to kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się w holding. W ramach grupy wyodrębnione zostały 3 nowe brandy: monday strategy, monday comms i monday digital.
monday group tworzy stanowiska partnerów
Partner jest nową funkcją utworzoną w monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z Partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie Szefowych i Szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką kluczowe obszary w agencji.
Aleksandra Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Krzysztof Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako szefowie działów brand & corporate i consumer & gaming.
Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 roku. Na co dzień kieruje działem brand & corporate dbając o równowagę między efektywną i jakościową realizacją projektów, a dobrą energią zespołu. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.
Krzysztof Rygiel jest szefem działu consumer & gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz esportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.
Dołącz do dyskusji: Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel partnerami w monday group