„Trudne sprawy” wiosną miały 800 tys. widzów. Polsat pokonał konkurencję
„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce gromadziły średnio 790 tys. widzów. Polsat w czasie pokazywania paradokumentalnego serialu był liderem rynku telewizyjnego.
W okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. „Trudne sprawy” oglądało średnio 790 tys. widzów, co przełożyło się na 14,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek paradokumentu w analizowanym okresie wyemitowany został 28 marca br. Oglądało go 1,38 mln osób. Wszystkie trzy topowe odcinki pokazane zostały w soboty.
Trzy topowe odcinki „Trudnych spraw”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
28-03-2015 | 1 378 394 | 14,47% |
14-03-2015 | 1 277 838 | 11,62% |
18-04-2015 | 1 240 581 | 12,35% |
W paśmie nadawania serialu Polsat był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 8,43 proc. zajmowała stacja TVP1, nadająca w tym czasie gł. filmy dokumentalne. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasowały się: TVN (7,93 proc.; gł. „Szpital” i „Ugotowani”) oraz TVP2 (4,05 proc. gł. kabarety).
Wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajęła TVN, a dalej plasowały się: Jedynka i Dwójka.
Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat - Trudne sprawy | 789 802 | 14,08% | 15,53% |
TVP1 | 472 886 | 8,43% | 4,29% |
TVN | 444 817 | 7,93% | 10,77% |
TVP2 | 227 427 | 4,05% | 4,09% |
„Trudne sprawy” można było oglądać w Polsacie w dni powszednie o godz. 13.00 oraz w soboty o 15.45.
Dołącz do dyskusji: „Trudne sprawy” wiosną miały 800 tys. widzów. Polsat pokonał konkurencję