SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

W trzecim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 220 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w trzecim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o ok. 7,5 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych, przy czym było to ponad 6 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia o prawie 6 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 stycznia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
Produkty zdrowotne, leki63 772 935,60 zł28,89
Żywność42 329 008,05 zł19,17
Telekomunikacja23 460 307,70 zł10,63
Sprzedaż17 862 796,60 zł8,09
Rozrywka, kultura17 397 996,30 zł7,88
Środki osobistej pielęgnacji ciała14 264 242,20 zł6,46
Finanse12 084 618,05 zł5,47
Motoryzacja, transport10 642 191,00 zł4,82
Domowe środki czystości7 243 366,70 zł3,28
Usługi4 247 125,00 zł1,92
Produkty dla dzieci3 471 140,00 zł1,57
Wyposażenie domu i biura2 747 741,00 zł1,24
Produkty dla zwierząt685 183,00 zł0,31
Inne475 504,50 zł0,22
Marketing60 208,00 zł0,03
Razem:220 751 113,70 zł


Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z ok. miliona więcej niż tydzień wcześniej. Natomiast TVP 1 uzyskała z reklam ok. 2,5 mln więcej niż przed tygodniem, a TVP - ponad 2 mln więcej. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 stycznia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat35 008 710,00 zł15,86
TVN31 453 585,00 zł14,25
TVP121 554 815,00 zł9,76
TVP215 323 440,00 zł6,94
Discovery6 040 020,00 zł2,74
AXN5 737 220,00 zł2,60
VIVA Polska5 068 210,00 zł2,30
TLC4 761 880,00 zł2,16
TVN244 656 430,00 zł2,11
TV44 558 197,50 zł2,06
TV Puls3 534 360,00 zł1,60
Polo TV3 408 660,00 zł1,54
TVN73 269 155,00 zł1,48
Discovery Science3 225 505,00 zł1,46
Discovery World3 173 650,00 zł1,44
TVP Info3 030 855,00 zł1,37
National Geographic2 931 250,00 zł1,33
Polsat22 815 897,50 zł1,28
Comedy Central2 639 645,00 zł1,20
Animal Planet2 501 635,00 zł1,13


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl