SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygrys reklamuje odkurzacze Bosch jako „silniejsze z natury”

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy Bosch, której bohaterem jest tygrys. Akcję produkująca te urządzenia firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowała wspólnie z agencją HyperCrew.

Kampania przekonuje, że każdy odkurzacz z nowej linii Bosch jest niczym „tygrys wśród odkurzaczy” - z podobną skutecznością i precyzją usuwa kurz, okruchy i roztocza. Reklamy podkreślają, że promowane urządzenia zostały wyposażone w QuattroPower System, zapewniający wysoką skuteczność zbierania kurzu przy jednoczesnym niskim poborze mocy.

Akcja reklamowa zaczęła się 15 czerwca i będzie prowadzona do końca br. Obejmuje prasę (pisma kobiece i lifestylowe), internet (m.in. serwis odkurzacze-bosch.pl) oraz punkty sprzedaży.

Materiały POS do kampanii przygotowała agencja HyperCrew.

Dołącz do dyskusji: Tygrys reklamuje odkurzacze Bosch jako „silniejsze z natury”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miszczumiszcz
Uuuuu. Ale cienizna!
odpowiedź