SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tylko muzyka 9” straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam

Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,28 mln osób, o 200 tys. mniej niż siódmą serię emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 26,54 mln zł.

Dziewiątą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 15 marca do 24 maja br. Talent-show śledziło średnio 2,28 mln osób, co przełożyło się na 14,15 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 14,48 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, nadany 22 marca br. Obejrzało go średnio 2,72 mln osób.

Trzy topowe odcinki

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

22-03-2015

2 716 570

15,76%

19-04-2015

2 595 348

15,23%

12-04-2015

2 588 572

15,70%

Nadawana rok temu siódma edycja „Tylko muzyki” miała o 200 tys. więcej widzów - było to średnio 2,48 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,86 proc. i 16,56 proc. (więcej na ten temat).

Z kolei ósma seria talent-show, którą widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r., także cieszyła się większą popularnością. Oglądało ją bowiem 2,43 mln widzów przy udziale na poziomie 14,55 proc. w grupie 4+ i 15,17 proc. w 16-49 (dowiedz się więcej).

Polsat w czasie emisji muzycznego programu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, pokazująca kroniki sportowe, „Pogodę”, „Ranczo”, filmy fabularne, pilot programu „Rolnik szuka żony” i audycje związane z wyborami prezydenckimi, co dało jej 24,35 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły zaś: TVN (gł. „Mamy Cię”, „Nie rób scen” i „Mąż czy nie mąż”; 7,52 proc.) oraz TVP2 (gł. „Kabaretowa scena Dwójki przedstawia”, „Służby specjalne” i „Krew z krwi”; 5,65 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Konkurencja

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 929 386

24,35%

19,32%

Polsat - Tylko muzyka 9

2 282 352

14,15%

14,48%

TVN

1 212 813

7,52%

9,66%

TVP2

911 590

5,65%

5,58%

Wpływy reklamowe Polsatu wokół emisji talent-show wyniosły 26,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” wygrał Marcin Patrzałek. Dziesiąta odsłona muzycznego talent-show na antenie Polsatu pojawi się jesienią br., w czerwcu zorganizowane zostaną precastingi mające wyłonić jej uczestników (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 9” straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pb211
Program jest wciąż bardzo dobry bo pokazuje jako jedyny przekrój wielu gatunków muzyki.3 odcinki straciły na oglądalności z powodu niedzieli wielkanocnej i 2ch tur wyborów.
odpowiedź
User
tak
Zgadzam się z przedmówcą. Program w dalszym ciągu jest ciekawy. I utrzymuje dużą oglądalność, ponieważ wciąż ma szansę wnieść coś nowego na polski rynek muzyczny i gdyby nie wybory to miałby jakieś 200 000 -300 000 widzów więcej
odpowiedź
User
Cezare
Kolejne dobre show w Polsacie tej wiosny. Obok Twoja Twarz Brzmi znajomo to najciekawsze w naszej tv. Atutem tu jest na pewno selekcja uczestników - dobrze zrobiona, bo ciekawe osobowości się pojawiają. A do tego jeszcze mogą szeroki repertuar pokazać i to jest ok.
odpowiedź