„Grilluj i wygrywaj” we wspólnej promocji piwa Tyskie i przypraw Kamis
Z początkiem kwietnia rusza loteria pod hasłem „Grilluj i wygrywaj” promująca piwo Tyskie (produkowane przez Kompanię Piwowarską) i produktów marki Kamis (należącej do McCormick Polska). Obsługą loterii zajmuje się agencja IQ Marketing.
W promocji może wziąć udział każdy, kto od 1 kwietnia kupi cztery piwa Tyskie oraz dowolny produkt Kamis, a następnie między 18 kwietnia a 18 czerwca br. zarejestruje paragon na stronie tyskie.pl lub kamis.pl. Wśród zgłoszeń codziennie losowane będą grille Barbecook, warunkiem odebrania nagrody jest zachowanie paragonu potwierdzającego kupno.
Loteria skierowana jest tylko dla osób pełnoletnich, za jej organizację odpowiada agencja IQ Marketing (Poland).
To pierwsza wspólna akcja promocyjna marek Tyskie i Kamis. - Robiąc zakupy na grilla, zwykle stawiamy na marki, które znamy i cenimy. Dlatego współpraca marek Tyskie i Kamis jest zupełnie naturalna - przecież każda z nich jest nieodzownym towarzyszem grillujących Polaków - uzasadnia Ewelina Masiarz z Kompanii Piwowarskiej.
Loterię będzie wspierać kampania reklamowa, której bohaterami są Mecenas i Mazur, od roku występujący w reklamach piwa Tyskie.
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży (m.in. wspólne moduły gazetkowe produktów Tyskie i Kamis oraz specjalne opakowania).
Kreacją spotu do kampanii zajęła się agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Grilluj i wygrywaj” we wspólnej promocji piwa Tyskie i przypraw Kamis