SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal McCann otwiera Virtual Media Lab w Polsce

Universal McCann udostępnia pierwsze Virtual Media Lab w Polsce.

Virtual Media Lab ma dawać klientom UM w Polsce możliwość dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych powstających na całym świecie, dotyczących np. mobile marketingu, poszerzonej rzeczywistości (augmented reality), narzędzi do rozpoznawania twarzy, gier video czy mediów społecznościowych.

Virtual Lab, otwarte w Nowym Jorku z końcem ub. roku, jest stale aktualizowaną bazą danych zawierającą w tej chwili rozwiązania blisko 600 firm, które zajmują się skutecznością informacji handlowych w punktach sprzedaży, wspierają sprzedaż lub mierzą efektywność reklam czy obecności w mediach społecznościowych. Wszystkie rekordy skatalogowane są przy pomocy różnych kryteriów, takich jak rodzaj technologii, zastosowanie w obecnych i przyszłych aplikacjach czy koszty. Dostęp do bazy ma ok. 6500 pracowników Mediabrands (struktury, w ramach której działa UM) z całego świata.

Wykorzystanie wiedzy Virtual Media Lab za pośrednictwem UM będą mieli obecni i przyszli klienci agencji w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Universal McCann otwiera Virtual Media Lab w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl