Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzą menadżerki PR HBO i HBO MAX
Dział PR Warner Bros. Discovery w Polsce, kierowany przez Joanną Górską, przejmuje opiekę nad kolejnymi kanałami i serwisami grupy w Polsce, w tym nad HBO i HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku tym z firmą żegna się Agnieszka Niburska, PR director Central Europe oraz Agnieszka Pelc-Sławińska, senior PR coordinator HBO Max w regionie EMEA
Zmiany wynikają z restrukturyzacji związanej z połączeniem WarnerMedia i Discovery. Niedawno zespoły dawnych spółek Warnera: HBO Polska, Tuner Broadcasting Systems Poland i Warner Bros Entertainment przeniosły się z dotychczasowych biur do siedziby TVN Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej w Warszawie.
Teraz działania PR dla zarządzanych przez te spółki stacji HBO, Cinemax, Warner TV, a także serwisu HBO Max, przejdą do działu public relations Warner Bros. Discovery, kierowanego przez Joannę Górską. Dotąd odpowiadał on za działania komunikacyjne dla kanałów i serwisów TVN i Discovery. W jego skład wchodzi kilkanaście osób.
Działania PR dla stacji dziecięcych Cartoon Network i Boomerang nadal prowadzone będą w ramach oddzielnych struktur.
Z grupą żegna się odpowiedzialna za działania PR dla HBO i HBO Max Agnieszka Pelc-Sławińska. Z HBO Polska związana była od 2018 r. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Garden of Words i AM Art-Media Agencja PR.
Pracę dla HBO i HBO Max kończy także Agnieszka Niburska, PR director na Europę Centralną HBO oraz HBO Max w regionie EMEA. Z HBO związana była od 2004 roku, najpierw przez dziewięć lat jako PR manager HBO Polska, później awansowała na zastępczynię działu marketingu i PR. Od ponad roku była szefową obszaru PR platformy HBO Max w regionie EMEA.
Coraz większa integracja zespołów w Warner Bros. Discovery
W ramach integracji zespołów dawnej TVN Grupy Discovery i Warner Media w październiku br. powstał połączony dział dystrybucji. Kieruje nim Michał Walewski, wcześniej dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce.
Koncerny Discovery, Inc. oraz AT&T Inc. w kwietniu br. ogłosiły finalizację transakcji, w wyniku której doszło do połączenia WarnerMedia i Discovery.
Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzą menadżerki PR HBO i HBO MAX