HBO Max bez dyrektorki marketingu. Odchodzi Anna Putts
Anna Putts, director brand & content marketing w HBO Max na rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, odchodzi z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Spółka nie ma w planach redukcji zatrudnienia w dziale marketingu.
- Potwierdzam, że Anna Putts odchodzi z firmy. Była to jej własna decyzja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, odpowiedzialna za komunikację w HBO Max. Anna Putts nie komentuje swojej decyzji, nie ujawnia też dalszych planów zawodowych.
Anna Putts do HBO dołączyła w 2019 r. obejmując stanowisko director brand & content marketing na Europę Środkową. Potem przejęła odpowiedzialność za cały region EMEA.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej Putts pracowała jako head of marketing communication UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Od 2014 do początku 2017 roku piastowała funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. W przeszłości związana była z też platformą nc+ (obecnie Canal+) i jej poprzedniczką - platformą n.
Cięcia w zespole produkcji HBO Max
W dziale marketingu HBO Max w Polsce nie ma planów redukcji zatrudnienia. Natomiast - jak już informowaliśmy - cięcią dotknęły już polski zespół odpowiedzialny za produkcje oryginalne HBO Max. Powodem jest decyzja Warner Bros. Discovery z czerwca o zaprzestaniu inwestowania przez serwis we własne seriale i filmy w kilku krajach, w tym m.in. w Polsce.
- Pracownicy działu będą odchodzili z firmy w ciągu kilkunastu miesięcy w zależności od ukończenia projektów, nad którymi aktualnie pracują - mówiła nam niedawno Agnieszka Niburska. Nieoficjalnie wiadomo, że z HBO Max w Polsce rozstaje się Izabela Łopuch, head of original production, związana z polskim oddziałem HBO od 2012 r.
Globalnie w ciągu kolejnych 15 miesięcy z HBO Max odejdzie łącznie 29 osób.
Dołącz do dyskusji: HBO Max bez dyrektorki marketingu. Odchodzi Anna Putts