WebTalk i endorfina events podsumowują rok 2017
Agencje wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto, wobec planowanych 30 mln, i rozpoczęły realizację pierwszych wspólnych projektów digitalowo-eventowych. W minionym roku agencja WebTalk pozyskała 20 nowych klientów. Agencja endorfina events zamyka rok z 220 zrealizowanymi projektami i 245 dniami eventowymi. Jednak najważniejszym wydarzeniem 2017 roku dla obu firm bez wątpienia pozostaje ich połączenie ogłoszone w październiku.
Agencja endorfina events należy do czołowych agencji branży eventowej w Polsce, ma swoim koncie tytuł Agencji Eventowej Roku wg „Media & Marketing Polska”, a także szereg nagród za kreatywne i efektywne podejście do realizacji. W mijającym roku endorfina events zrealizowała projekty dla takich klientów, jak adidas Women, T-Mobile, Tchibo, Credit Agricole, a także dla marek Facebook i H&M. Agencja realizowała projekty w Polsce i zagranicą (m.in. Rumunia, Węgry, Rosja, Ukraina, Grecja, Czechy). Kolejny raz z rzędu zrealizowała transmitowane na żywo gale piłkarskiej Ekstraklasy i żużlowej Ekstraligi.
Agnieszka Sołtysiak, partner w agencji, od tego roku zasiada w zarządzie działającego przy SAR Klubu Agencji Eventowych, a także w radach programowych — nowego pisma THINK MICE oraz największej konferencji eventowej, Event Biznes, organizowanej przez SBE. Maciej Ledzion, również partner w endorfina events, był jurorem KTR oraz nominowanym do tytułu Osobowości Roku Branży Eventowej (MP Power). Wiosną 2017 roku Yaga Widera, senior creative, zdobyła tytuł Kreatywnej Roku MP Power Awards. Dagmara Kochańska, senior project manager, była nominowana do tytułu Odkrycie Roku MPI Poland.
W 2017 roku agencja digitalowa WebTalk postawiła na rozwój – kompetencji, zespołu i usług w kierunku kompleksowej obsługi klienta. Rozbudowano oba działy Client Service, które liczą obecnie 20 osób, a także dział kreacji liczący w tej chwili 15 osób. Rozwinięto także działy Strategii, Front-end i Community Management, agencja stworzyła także własne studio fotograficzne in-house.
Na polu biznesowym, portfolio klientów WebTalk powiększyło się m.in. o takie firmy, jak Enel-Med, Marie Brizard Wine & Spirits (marka Krupnik), Raiffeisen Polbank czy InPost. Agencja utrzymała także budżety kluczowych, wieloletnich klientów, takich jak Kia Motors Polska, czy CityFit. Przychody WebTalk wzrosły o 55% w porównaniu z poprzednim rokiem. Projekty WebTalk zostały po raz kolejny docenione na międzynarodowym konkursie International Business Awards 2017, wygrywając dwie złote i jedną srebrną statuetkę Stevie.
„Rok 2018 będzie dla nas rokiem wielu ambitnych planów i wyzwań. Zaczynamy już odnosić pierwsze sukcesy i realizować duże projekty jako grupa, jednak to dopiero początek. Połączenie naszych kompetencji – digitalowych i eventowych – jest potrzebnym rozwiązaniem dla wielu klientów, dlatego mamy nadzieję na więcej dobrych wiadomości w rozpoczynającym się roku” – mówi Michał Dunin, członek zarządu grupy i Prezes WebTalk.
„Połączenie obu agencji to prawdziwy przełom w blisko dziesięcioletniej historii agencji, ale też pierwszy krok na drodze poszerzania naszych kompetencji o nowe obszary. Doskonale bowiem zdajemy sobie sprawę ze zmian zachodzących na rynku i nowych potrzeb ze strony klientów. 2017 rok był też ważny z punktu widzenia naszych realizacji zagranicznych, zaufania ze strony klientów z którymi pracujemy od dłuższego czasu, jak i pozyskiwania nowych partnerów” — wyjaśnia Michał Kaleta, członek zarządu i dyrektor zarządzający endorfina events.
Dołącz do dyskusji: WebTalk i endorfina events podsumowują rok 2017