Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki
Firma pożyczkowa Wonga (część Grupy Kruk) wprowadza swój Kodeks Etyki. Zawiera reguły, którymi pracownicy kierują się w pracy, w relacjach z klientami i kontrahentami.
Bezpośrednia komunikacja, uczciwość i innowacyjność to najważniejsze z wartości, które zostały opisane w dokumencie. Na pierwszym planie firma stawia człowieka - zarówno w komunikacji z klientem, jak i między pracownikami firmy.
- Kodeks Etyki Wonga to nie tylko zbiór reguł, którymi kierujemy się na co dzień w pracy. Opisaliśmy w nim wartości, które stanowią DNA naszej firmy. Dzięki nim tworzymy zgrany zespół. Szukając nowych pracowników zwracamy szczególną uwagę, by nowym osobom były bliskie te wartości, które są także ważne dla całej ekipy Wonga – mówi Sylwia Drejer-Cichucka, członek zarządu Wonga Polska.
W Kodeksie Etyki opisano takie obszary jak przeciwdziałanie dyskryminacji i równe traktowanie wszystkich pracowników, niezależnie od ich pochodzenia, płci, wyznania, czy stanowiska.
Dołącz do dyskusji: Wonga wprowadza własny Kodeks Etyki