Specjalne wydanie „Wydarzeń” tuż po 18. Mikołajkowym Bloku Reklamowym
W poniedziałek, 6 grudnia Telewizja Polsat nada specjalne wydanie „Wydarzeń”, które będzie można obejrzeć około godz. 19.00 - tuż po 18. Mikołajkowym Bloku Reklamowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Z naszych informacji wynika, że specjalne wydanie „Wydarzeń” zostanie nadane w miejscu, w którym tego samego dnia o godz. 20.05 odbędzie się koncert „Fundacja Polsat 25 lat. Jesteśmy dla dzieci”. Na scenie wystąpią m.in. Krzysztof Zalewski, Ewa Farna, Dawid Kwiatkowski, Kayah, Viki Gabor, Patrycja i Grzegorz Markowscy a także Krzysztof i Chris Cugowscy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
„Wydarzenia” tradycyjnie będzie można obejrzeć w Polsacie i Polsacie News. Dziennik zostanie nadany wyjątkowo około godz. 19.00 (standardowo serwis się rozpoczyna o 18.50). Poniedziałkowe wydanie „Wydarzeń” poprowadzi Dorota Gawryluk.
To już nie pierwsze specjalne - plenerowe - wydanie „Wydarzeń”. Po raz ostatni w takiej formie dziennik Telewizji Polsat został nadany w czerwcu br. - tuż przed koncertem Polsat SuperHit Festiwal 2021.
Mikołajkowy Blok Reklamowy o 18.45
18. Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsat będzie emitowany na antenie Polsatu w poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45. Audycja potrwa około kilkunastu minut, od razu po jej zakończeniu rozpoczną się „Wydarzenia”.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
W postać Świętego Mikołaja już po raz drugi z rzędu wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym br.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy biorą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała, a także Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczni Fundacji Polsat.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Specjalne wydanie „Wydarzeń” tuż po 18. Mikołajkowym Bloku Reklamowym