SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

YouTube podwoi w tym roku liczbę własnych produkcji. Stawia na dokumenty

YouTube planuje w tym roku ponad 100 własnych produkcji - filmów, seriali i dokumentów.To ponad dwa razy więcej niż w roku ubiegłym, kiedy sekcja zadebiutowała.

YouTube to oferta oryginalnych filmów i programów serwisu wprowadzona w maju 2019 roku. Znajdują się tam m.in. seriale takie jak Cobra Kai, Impulse, F2 Finding Football czy The Sidemen Show. Dostęp do serwisu w wersji bez reklam kosztuje 23,99 zł miesięcznie, natomiast przy wyborze opcji dla całej rodziny - 35,99 zł miesięcznie.

Od września ub.r. treści YouTube Orginals można oglądać także bezpłatnie, za to z reklamami.

Więcej treści na YouTube Orginals

YouTube intensyfikuje w tym roku prace nad własnymi oryginalnymi treściami. Jak powiedziała Susanne Daniels, szefowa YouTube Orginals, że nowe treści będą poświecone w dużej mierze wybitnym osobowościom, muzyce i nauce. Dalej YouTube Orginals, będzie dostępne w wersji płatnej i darmowej.

W 2020 powstaną nowe sezony "Cobra Kai", "Liza On Demand" i "Kevin Hart: What The Fit". Nie zabraknie także nowości - YouTube pracuje m.in. nad ośmioodcinkową serią popularnonaukową "The Age of AI", której gospodarzem jest Robert Downey Jr. Powstaną także seriale dokumentalne o piosenkarzu Justinie Bieberze, celebrytce Paris Hilton i Coachelli, popularnym amerykańskim festiwalu muzycznym.

"Creators for Change" to z kolei dokumentalny cykl z udziałem byłej pierwszej damy USA Michelle Obamy, także zasili tegoroczne portfolio nowości YouTube Orginals.

YouTube Originals będzie także dalej pokazywać wydarzenia na żywo. W 2019 roku testowo transmitowanych było pięć programów.

Dołącz do dyskusji: YouTube podwoi w tym roku liczbę własnych produkcji. Stawia na dokumenty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl