"Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje kosiarki, traktorki i wykaszarki (wideo)
Pod hasłem "Zapanuj nad zielenią" ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Husqvarna. Akcja obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, direct mailing i materiały POS.
Kampania, która potrwa do czerwca br., reklamuje takie produkty marki Husqvarna jak kosiarki, traktorki ogrodowe i wykaszarki.
Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN), prasę (magazyny branżowe, np. "Poradnik Rolniczy", "Farmer", "Agrotechnika", "Tygodnik Rolniczy”, "Zieleń Miejska", "Administrator", "Hotelarz", "Przegląd Komunalny") i radio (stacje lokalne i regionalne). Dodatkowo realizowane są działania direct mailingowe (wysyłka katalogu do potencjalnych klientów), a w autoryzowanych punktach dilerskich rozprowadzane są materiały POS.
Husqvarna jest także partnerem akcji „Wiosna z Zumi”, w ramach której uruchomiony został dedykowany serwis tematyczny „Zapanuj nad zielenią” i konkurs „Twój ogród”. Pod adresem twojogrod.zumi.pl znaleźć można artykuły na temat pielęgnacji działek i ogrodów oraz informacje o aktualnych promocjach firmy Husqvarna, której salony sprzedaży zostały dodatkowo zlokalizowane na mapach Zumi.pl.
Kreacja kampanii powstała przy wykorzystaniu materiałów korporacyjnych Husqvarna AB. Działania z zakresu public relations, prace biura prasowego oraz organizację eventów realizuje agencja ComPress.
Dołącz do dyskusji: "Zapanuj nad zielenią" - Husqvarna reklamuje kosiarki, traktorki i wykaszarki (wideo)