SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Husqvarna w wiosennej kampanii pokazuje, co ją wyróżnia (wideo)

Ruszyła kampania Husqvarny reklamująca urządzenia różnych marek tej firmy (Husqvarna, Gardena, McCulloch). Akcje obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i punkty sprzedaży.

W wiosennej kampanii Husqvarny prezentowane są nowe urządzenia tej firmy oraz aktualne promocje. Reklamy pokazują m.in. kosiarki Automower, traktory ogrodowe Husqvarna, automatyczne systemy nawadniania Gardena oraz urządzenia ogrodowe McCulloch. Spot telewizyjny ma charakter bardziej wizerunkowy i podkreśla walory, które cechują wszystkie produkty Husqvarny.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, Tele5, TV Puls TVP Info, Polsat Sport, Polsat News, Polsat Film, FilmBox, Kino Polska, Orange Sport, BBC Knowledge, AXN Crime), radio (stacje regionalne i lokalne), internet, prasę (pisma ogrodnicze, rolnicze, opiniotwórcze i techniczne, m.in. „Zieleń Miejska”, „Przegląd Komunalny”, „Administrator”, „Wspólnota Mieszkaniowa”, „Autostrady” i „Hotelarz”; inserty w wybranych magazynach branżowych i dziennikach regionalnych), materiały POS w punktach dilerskich Husqvarny w całym kraju oraz działania podczas targów ogrodniczych  i rolniczych.

Reklamy przygotowano na podstawie materiałów korporacyjnych Husqvarna AB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Husqvarna w wiosennej kampanii pokazuje, co ją wyróżnia (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl