PRCH Retail Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży, które honoruje najlepsze projekty, kampanie oraz działania wspierające rozwój sektora retail. Tegoroczna wygrana potwierdza pozycję G City jako lidera projektów centrów handlowych skutecznych, kampanii marketingowych i inicjatyw wspierających lokalne społeczności na polskim rynku.
– To wielkie wyróżnienie dla całego zespołu G City i Promenady, który z zaangażowaniem pracuje nad podnoszeniem standardów w branży retail – skomentowała Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City – Zdobycie nagród we wszystkich zgłoszonych kategoriach, a także otrzymanie nagrody specjalnej za projekt Promenady, to potwierdzenie, że nasza strategia jest doceniana nie tylko przez klientów, ale także przez ekspertów z branży.
G City konsekwentnie dąży do realizacji ambitnych projektów i podnoszenia standardów na rynku. Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku firma zdobyła złotą statuetkę w kategorii Event Roku za projekt dACH! Dominikańska w Galerii Dominikańskiej, co świadczy o jej długoterminowym zaangażowaniu w innowacyjne projekty.